Ιστορικό

Φωτογραφία του ΚΤΕΛ Ν. ΚαρδίτσαςΤο ΚΤΕΛ Ν.Καρδίτσας λειτούργησε για πρώτη φορά το 1950 για να καλύψει τις ανάγκες του επιβατικού κοινού με μικρά λεωφορεία των δώδεκα και δεκατεσσάρων θέσεων.

Το 1952 ιδρύεται το 16ο ΚΤΕΛ Ν. Καρδίτσας το οποίο εδρεύει επί της οδού Κολοκοτρώνη, έχοντας πρακτορεία στο Μουζάκι, Παλαμά, Σοφάδες, καθώς και στη Λάρισα και τα Τρίκαλα και θα παραμείνει έτσι ως το τέλος του 1967. Το 1968 συγχωνεύτηκαν τα 15 υπεραστικά ΚΤΕΛ της Ηπειρωτικής Ελλάδος καθώς και της Κρήτης σε οκτώ Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. (ΚΤΕΛ Υπεραστικών Λεωφορείων).

Το 4ο Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. Δημιουργείται στη Θεσσαλία με έδρα τη Λάρισα και το ΚΤΕΛ Ν. Καρδίτσας συνενώνεται με τα ΚΤΕΛ των νομών Λάρισας, Τρικάλων, Μαγνησίας και Πιερίας. Η συνένωση αυτή διαρκεί πέντε χρόνια καθώς η λειτουργία του θεσμού των Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. Παρουσίασε σοβαρά προβλήματα αναγκάζοντας τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών να προχωρήσουν στην κατάρτιση καινούριου σχεδίου.

Το 1973 βάσει του νομοθετικού διατάγματος 102, ξαναδημιουργείται το ΚΤΕΛ Ν. Καρδίτσας, μορφή που συναντάμε ως καθεστώς λειτουργίας μέχρι και το 2003.

Το Νοέμβριο του 1994 θα εγκαινιαστεί επί της οδού Λ. Δημοκρατίας ο υπερσύγχρονος για την εποχή σταθμός του ΚΤΕΛ. Ο χώρος αυτό παραμένει ως έδρα ακόμα και σήμερα.

Παράλληλα το 1993 δημιουργήθηκε το γραφείο τουρισμού του ΚΤΕΛ Καρδίτσας με σκοπό τη διοργάνωση εκδρομών σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το Σεπτέμβριο του 2003 το ΚΤΕΛ με την εφαρμογή του Ν. 2963/2001 μετατρέπεται σε Ανώνυμη Εταιρεία.


Χρηματοδότηση Επιχειρήσεων για τη δημιουργία εφαρμογών & παροχή υπηρεσιών στον τομέα των ευφυών οδικών μεταφορών


Το έργο εκσυγχρονισμού της επιχείρησης στον τομέα των Ευφυών Οδικών Μεταφορών συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας»